When one door closes another one opens

Idag har det vart plugg, plugg, plugg, tvätta, tvätta, tvätta. hann dock med en snabb sväng till favorit sushi baren med lina, det var smaskens :P

I söndags var jag ledsen men en natts sömn var vad som krävdes för att allt skulle kännas mycket bättre, har nästan blivit för bra på att bearbeta mina sorger, men man klagar inte:). Alla ni som som känner hjärtesorg eller har andra bekymmer som gnager er, bara släpp det, det är faktiskt inte svårare än så. Ju mer man tänker på ett problem, ju större blir problemet.

Om du har ett minne som du tänker på ofta, som har stor betydelse för dig, jag kan lova att om du skulle uppleva den stunden igen, så skulle du märka att du har lagt dit en himla massa ny information genom egna minnes rekonstruktioner, en stund på fem minuter kan efter några år ha utökats till 10 timmar av ord, känslor och blickar.

Jag är i alla fall inne på nya banor, det är bara att kasta sig in i livet och följa med strömmen.

Go with the flow!

Dagens bild:

jag och elin i thai 2007

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är stark gumman:) Beundrar dej så för det! Snart ses vi! pusss<3

2010-03-11 @ 12:42:02
URL: http://finejoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0