onsdags och torsdags party!

i ons förferra jag och sabbis hemma hos oss och sedan gav vi oss iväg till strömpis. det var helt dött när vi kom dit, men det arta sig och tillslut var dett riktigt bra drag. fick syn på en söt kille som jag bestämde mig för att spendera kvällen med. söt och trevlig. när kvällen är slut passar han på att tala om att han har flickvän, tyckte han kunde ha klämt ur sig det lite tidigare så att jag hade kunnat spana vidare! dööh don´t waist my time!
Inte första gången jag hamnar i den situationen, finns nån speciell utstrålning hos killar som har flickvänner som jag tydligen dras till.
Håll era killar borta! :)

Igår var det klassfest. mycket trevlig kväll var det, vann i både limbo och armbrytning under kvällens gång, dock så slog jag inte pierre i armbrytning, men det kan jag leva med :)
gårdagens look:

(har äntligen tagit tag i att införskaffa en egen jeansskjorta)



Dagen bild:

jag i Ankor wat

Kommentarer
Postat av: Lina

va fin du är kristin! :)

kul att du hade roligt på din helg mitt i veckan :D

massa kram

2010-03-19 @ 20:29:16
Postat av: Jossan

Fiiiin biiiild! :)<3

2010-03-21 @ 21:33:35
URL: http://finejoss.blogg.se/
Postat av: ebba

Hej!

skulle bara säga att jag är med på en jäytte lätt & bra sida där du enkelt samlar poäng för att få priésentkort.

Bli gärna medlem genom att trycka på länken nedan, på de sättet får både du & jag mer poäng på sidan :D

Vill du inte bli medlem för att du inte kommer samla skulle det vara gulligt att bli medlem för min skull. :)

http://www.gratis5.se/user/register/ebbaniilsson

2010-03-28 @ 19:54:30
URL: http://ebbaviktorianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0