My day

gick upp tidigt och åkte in till skolan för att gå på föreläsning trots att gårdagens föreläsning var kass och det idag var samma föreläsare. efter 45 min tog jag bussen hem igen, varför åkte jag ens in?

lina kom hit och vi tentapluggade ett par timmar. sedan känndes det mer lockande att ta en fika och en sväng på stan. det blev en vaniljlatte på espresso house med lina, carro och sabbe. efter det blev lite shopping, köpte ett puder på make up store:

så köpte jag en skjorta och en tshirt.

Sedan tänkte jag och carro att vi skulle äta ute någonstans, för att slippa laga mat hemma. efter mycket om och men hamnade vi iaf på rosalies. jag åt pasta med fläskfilésås. kaffe och kaka på maten också såklart :)
Nu sitter vi här i soffan och bloggar med godispåse i hand. men nu börjar dating in the dark så nu lär jag kila!


"Det bästa sättet att bli kvitt en frestelse är att falla för den" - Oscar Wilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0