Mitt lördag/söndagsnöje

ja jag jobbade igår, gick jättebra och var jättemysigt tills det var dags att sova (jag jobbar sovande natt). låg och stressade över allt jag måste plugga, släckte lampan och kände mig inte helk OK. Var vaken resten av natten i magsjuka. Kul att bli magsjuk på jobbet och veta att man ska jobba hela nästa dag, inte. klarade mig igenom hela natten men far fick komma och hämta mig på morgonen och jag fick ringa in en ersättare. Nu sitter jag hemma hos mor och far och tycker synd om mig själv. Känns som att jag har världens baksmälla, som jag inte ens förtjänar :(


Kommentarer
Postat av: elin

STACKARS stackars dig........ Har hört att den är elak den där kräksjukan nu... :/



Hoppas du blir bra snart så att vi kan träna=) Ne men usch.... Puss på dig bruden!

2010-01-24 @ 16:58:25
Postat av: Jossan

Usch vad jobbigt, lider med dej:( krya på dej! pusss!

2010-01-24 @ 20:45:08
URL: http://finejoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0