Fredagsmyyyyys!

Första fredagen på länge som är vit, och jag undrar varför jag inte gjort detta tidigare :) hela helgen blir vit nu och det är underbart att slippa bli bakis. Igår iaf, fredag, var jag och lina hemma hos mig och lagade smaskig middag, potatisgratäng, pepparstek och sås och sedan åt vi massa chips, dipp och godis.

Till festmiddagen kollade vi på två filmer: som vi fick oss ett gott skratt åt och dessutom blev lite förtjusta i den underbara göran. och sedan kolla vi på som började bra men sedan ebadde ut till att bli enormt störande, hatar filmer med dåliga slut.

Det var iaf en underbart mysig kväll vi hade jag och lina. fler filmkvällar är ett måste!


Idag är det 18- ute men funderar ändå på att pallra mig iväg till gymmet. resten av lördagen ska jag spendera i sällskap med juridiska böcker :)

mina vänner, hoppas ni har det kul i gbg!
Sis den här gången var inlägget för dig ;) stolt över mig att jag har en vit helg?! ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

vi har det bra, du och jag. :)

"göran, du ser kåt ut!"

"tack!"

2010-01-30 @ 13:07:02
Postat av: Jossan

Åhh vilket fint inlägg! Och vad STOLT jag är över dej då du har en vit helg! ;) Då får man unna sej mycket godis och chips istället, hehe :)saknar dej!

2010-01-30 @ 18:38:27
URL: http://finejoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0