mitt så kallade liv

vill först och främst säga att jag är så glad att jag har en så underbar familj och underbara vänner, måste ha varit helt otrolig i mitt förra liv för att förtjäna er.

igår kom ellen hit och vi satt och vinade tillsammans och pratade tjejsnack :) det var jättetrevligt och jag tror vi kan komma att bli goda vänner. senare blev det ritz, tror partyfolket måtte ha gått i ide för nog var det dött där, vi lyckades iaf roa oss ändå och på vägen hem blev det att svulla pizza ) yum.

till helgen blir det att åka hem till mamsen och pappsen. myskvällar nästa :) ska även till ett eventuellt nytt jobb på lör, inom samma genre men ändå på ett nytt ställe. eftersom jag lever lite över mina tillgångar vad gäller shoppande och nu dessutom en inplanerad solresa så behöver jag dra in lite extra cash.

ikväll ska jag och carro ha myskväll, som vanligt :) haha bara undanflykt för att få äta onyttigheter, sätter man mys framför kvällen så blir det så mkt mer tillåtet.

det var en liten uppdatering iaf, sen är ju jag en öppen bok så ni som känner mig vet ju allt (som inte ska skrivas här) :)

kram mina underbara älskade!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack själv, du är underbarast! :)<3

2010-02-13 @ 15:38:03
URL: http://finejoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0