manligt besök

igår hade jag killbesök hemma. det var mk mysigt, film, godis och chips fanns på kartan. förlåt alla mina flickor men vad härligt det är att ha sällskap av en kille för omväxlingsskull. trots att ni också såklart duger alldeles utmärk. kollade på hangover, någon hade sagt att den skulle va bra men håller inte med för en femöring :) sen kolla vi på donkey punch en aning för porrig film för att det skulle kännas riktigt bekvämt!

ikväll blir det att äta middag på restaurang med 4gänget, dvs jag, barro, elin och madde. ska bli supermys. efter middagen ska vi spela massa spel hemma hos oss :)

kommer börja lägga ut en överaskningsbild fr.o.m. nu. dagens bild är:

Guess whos ass!? :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha vaaa? Var den inte bra?? Tyckte ingen att den var bra??? Jajaa, jag tyckte den var bra iallafall.. men men, smaken är som baken;)hoppas ni hade det mysigt ändå! Pussss

2010-02-18 @ 18:16:22
URL: http://finejoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0