Hela 22 bast!

Igår fyllde jag 22 hela år. Det var en bra dag, 22 kommer bli ett bra år känner jag på mig. Åkte hem till ghyttan där jossan väntade hos mor och far. Vi spelade spel, till min stora förtjusning. Det är aldrig någon som vill spela med mig, men eftresom det var min födelsedag offrade jossan sig :)

Idag var det så mycket snö ute så mor och far kom aldrig iväg till jobbet, vilket betydde att paketöppning skedde imorse. jag fick pengar, bodybutter, thomas sabo armand med smycke till, en fin sjal, en ring och fler fina saker :) Idag har jag och joss även varit ute och skottat snö och sprungit runt i trädgården i ca en meter djup snö, ett riktigt träningspass blev det!

 

Imorgon har carro ordnat födelsedagsfest för mig, det ska bli jätteskoj! när carro och krillan festar till kan det sluta hur som helst!

 

Dagens bild:


Jag och kära lillsis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0