bakis torsdag

Idag är jag lite sliten. Igår festade jag med några klassisar. var hemma hos mig först och sedan blev det strömpis. de är trevliga mina klasskamrater så det var kul. strömpis är ju strömpis, alltid samma sak. men igår var det ändå någonting extra :)
gick upp 07.30 imorse och pallra mig iväg till skolan för att ha komunikationsövningar, gick hyffsat med tanke på omständigheterna. nu sitter jag och carro och datanördar i soffan samtidigt som ett the hills maraton pågår i bakgrunden. Resten av dagen blir lugn. vi ska ha myskväll och laga god mat, äta godis och hyra film. I like my roommate :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Meee like :)

2010-02-05 @ 11:38:29
URL: http://finejoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0