Alla ♥ns dag!

I helgen har jag varit hemma i ghyttan, det har varit väldigt lungt vilket var behövligt. Igår var vi till klacken och åkte längdskidor. Hakade på far och hans vän i skidspåren, det gick lite för bra för idag har jag en jekla träningsvärk!

Mor och far hade dukat iordning en mysig frukost åt mig imorse med lite paket också, jättefina presenter (kan inte säga vad för du jossan har inte fått dem än). Visste inte ens att vi brukade ge varandra nått på alla hjärtans dag, känner mig rätt kass. men ska iaf bjuda mor på bio imr.

Jag brukar ju alltid fira denna ångestladdade dag tillsammans med madde, då vi båda alltid är singlar :) Madde har ju dock en kille att fira med detta år vilket betyder att jag får nöja mig med att fira med mitt älsklingshjärta alvis ist, och det är bra mys det med :)


Min Alvis!

Jag hoppas att ni har haft en underbart mysig, kärleksfull dag!



Kommentarer
Postat av: jossan

haha vad nyfiken jag är nu! vill oxå ha paket!:) <3

2010-02-14 @ 22:44:56
URL: http://finejoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0